MÜRACAATTA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1) Müdürlüğümüze başvurular hafta içi mesai saatleri içerisinde yapılabilmekte olup, fiili ithalat kontrolleri döner sermaye fazla mesai ücretinin ödenmesi karşılığında 7/24 yapılabilmektedir.
2) Müdürlüğümüz döner sermaye ücretleri EFT/HAVALE olarak tahsil edilmektedir. Hesap bilgileri fiziksel başvuru esnasında mükellefe bildirilecektir. (Döner Sermaye Ücret Tarifesi İçin: http://vskn.tarim.gov.tr/ataturk/Menu/7/Doner-Sermaye-Ucretleri)
3)Müdürlüğümüze yapılan tüm başvurular kapaklı plastik dosya içerisinde kabul edilmektedir.
4)Başvuru belgeleri eksiksiz hazırlanıp, dosyalanmalıdır.Başvuru Belgeleri:
1-Başvurular canlı hayvanlarda en az 24 saat önce olmak üzere hayvansal ürünler ile hayvansal yan ürünler TARBİL sistemine ön bildirim yapılacak.
2-Dilekçe : Bilgileri, İsim Soyisim Telefon ve İmzaları eksiksiz olmalıdır.
3-Veteriner Sağlık Sertifkası Orjinali
4-Fatura Örneği
5-Özet Beyan Örneği
6-Kontrol Belgesi Örneği
5)Tek Pencere Portal Sistemi'ne giriş yapılıp, TPS Başvuru No dilekçeye yazılcaktır. Tek Pencere Sistemiyle İlgili Detaylı Bilgi İçin: http://risk.gtb.gov.tr/tek-pencere-sistemi/kilavuzlar/tpsgida-tarim-ve-hayvancilik-bakanligi
6)Yolcu beraberi getirilen kedi ve köpekler için başvuru belgeleri içerisinde yer alan VETERINARY CERTIFICATE formatında sağlık sertifikası ibraz etmek zorundadırlar.