Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığınca (ÖSYM) KPSS 2022/13 merkezi yerleştirme sonucu Bakanlığımız birimlerine 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesi kapsamında sözleşmeli personel pozisyonuna yerleştirmesi yapılanların aşağıda istenilen belgeler ile birlikte şahsen veya posta yolu ile atandıkları birimlere 30/12/2022 – 13/01/2023 tarihleri arasında müracaat etmeleri gerekmektedir. Postadaki gecikmeler ile süresi içinde yapılmayan belge teslimleri dikkate alınmayacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Personel Genel Müdürlüğü'nün yukarıda yer alan duyurusu neticesinde Müdürlüğümüze sözleşmeli personel olarak ataması yapılanların, aşağıda yer alan belgeleri şahsen veya posta yoluyla Müdürlüğümüze ulaştırması gerekmektedir.
1, 2 ve 7 nolu belgeleri indirmek için üzerlerine tıklayınız.
İSTENEN EVRAK:
1- Beyan formu (tarihli ve imzalı)
2- Sağlık durumu beyan dilekçesi
3- Ulusal Elektronik Tebligat Adresi (UETS) (PTT işlem merkezlerinden temin edilebilir)
4- İki adet vesikalık fotoğraf
5- İlgili KPSS sonuç ve ÖSYM yerleştirme belgesi
6- Diploma veya Geçici Mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Diplomanın aslı ibraz edildikten sonra fotokopisi alınarak aslı iade edilecektir. Posta yolu ile belge tesliminde diplomanın Noter onaylı sureti istenilmektedir.)
7- Mal Beyannamesi (tarihli ve imzalı)
8- Kamu kurum ve kuruluşlarında son bir yıl içerisinde görev yapmış veya halen görev yapmakta olanların çalışma belgesi