1) Müdürlüğümüze
başvurular hafta içi mesai saatleri içerisinde yapılabilmekte olup,
fiili ithalat kontrolleri döner sermaye fazla mesai ücretinin ödenmesi
karşılığında 7/24 yapılabilmektedir.
2) Müdürlüğümüz döner sermaye ücretleri EFT/HAVALE olarak tahsil edilmektedir. Hesap bilgileri fiziksel başvuru esnasında mükellefe bildirilecektir. Döner Sermaye Ücret Tarifesi İçin: http://vskn.tarim.gov.tr/ataturk/Menu/7/Doner-Sermaye-Ucretleri)
3) Müdürlüğümüze yapılan tüm başvurular kapaklı plastik dosya içerisinde kabul edilmektedir.
4) Başvuru belgeleri eksiksiz hazırlanıp dosyalanmalıdır.
Başvuru Belgeleri:
1-Başvurularda (canlı hayvanlarda en az 24 saat önce olmak üzere)
hayvansal ürünler ile hayvansal yan ürünler için TARBİL sistemine ön bildirim
yapılmalıdır.
2-Dilekçe bilgilerinde İsim Soyisim Telefon ve İmzaları eksiksiz olmalıdır.
3-Veteriner Sağlık Sertifkası Orjinali,
4-Fatura Örneği,
5-Özet Beyan Örneği,
6-Kontrol Belgesi Örneği dosyasına eklenip başvuruda sunulmalıdır.
5) Tek
Pencere Portal Sistemi'ne giriş yapılıp, TPS Başvurusu dilekçeye
yazılcaktır. Tek Pencere Sistemiyle İlgili Detaylı Bilgi İçin: http://risk.gtb.gov.tr/tek-pencere-sistemi/kilavuzlar/tpsgida-tarim-ve-hayvancilik-bakanligi
6) Mükellefler veya gerçek kişiler, Yolcu
beraberi getirilen kedi ve köpekler için başvuru belgeleri içerisinde
yer alan VETERINARY CERTIFICATE formatında sağlık sertifikası ibraz
etmek zorundadırlar.